Sweet home

Jahapp då var man hemma från ännu en lång skoldag. Är så himla skoltrött. Men det blir man väl efter no i tre timmar?? Har kollat lite på tv. Vet inte riktigt vad jag ska skriva..hmm.. Hade visning på huset uppe hos pappa igår. Ringde pappa idag och frågade hur det gick, han sa att det hade gått bra och att vi ska sälja huset. Jag vet inte riktigt vart vi ska flytta, men hoppas iaf att vi flyttar bort från västerort, närmre stan. Skulle vara ganska skönt.. Så, aa, så är det dax att kolla på hus. Jag kommer inte byta skola & fotbollslag, det har jag bestämt mig för. Bor ju ändå kvar hos mamma. Men min syster ska flytta i januari, då kanske mamma också säljer sitt hus? Vad händer då? Vart flyttar vi då? Kommer jag byta skola då? Det bryr jag mig faktiskt inte så mycket om, skolan jag går i är inte särskillt bra, den suger faktiskt, ganske mycke... Men ändå. JAG SKA FLYTTA! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0